Tuesday, August 5, 2014

Rekordid on purustamiseks

Viimastel päevadel oleme Madega end kõvasti ületanud ja purustanud kaks isiklikku rekordit.
1. Mõni päev tagasi püüdsime ööpäevaga kodus kinni 5 mõne sentimeetrist prussakat (sellised). Eelnevalt olime 24h jooksul kohanud vaid kahte. Muidugi ei saa me siinkohal kogu au enda peale võtta. Meil külas olevad kassid Jupi ja Poiss surmasid neist ühe ning said kätte kolm... minu töö oli kiisu käpp vaese kuuejalgse pealt üles tõsta ning siis ta merekooli (vetsupotti) saata. Siiski ühe püüdsin ka iseseisvalt kinni ja olin uhke oma välkkiirete reaktsioonide üle.
2. Eile ostsime kahepeale 20 lennupiletit. Made käib alustuseks kuulõpus Mari-Liisiga naistereisil Balil. Septembri lõpus tulevad meile külla minu vanemad, onud ja nende naised ning teeme pika reisi Indoneesias. Pärast seda kohtume Gili saartel Rolpa ja co-ga ning siis lähme hingame korraks Balikpapanis, et juba 20 päeva pärast Amsterdami lennata. Kusjuures, pean lisaks nendele veel ostma minimaalselt kolm otsa, et oktoobri lõpus käia Eestis lennuluba pikendamas. Seega tulekul on väga kreisi periood... Kui vaid need lennud läheks mul piloodi logiraamatusse kirja...

Samal ajal, kui ma kirjutasin, püüdis Jupi õhust kinni suure liblika ning lippas rõõmsalt ringi, endal tiivad suust väljas.

No comments:

Post a Comment