Sunday, June 14, 2015

Rahvusvahelise lennukogemusega mees

Vähem kui kahe kuu jooksul olen Makassaris lennanud viite uute sihtkohta ning selle kuu lõpus peaks see arv tõusma kaheksani. Eriliselt märkimisväärsed (vähemalt mu enda jaoks) lennuväljad sain kirja täna, kui sain esimese rahvusvalise lennukogemuse Garuda, suundudes Dili linna, Ida-Timoris ning teisena maandusin Bali saarel.
Üldiselt tuleb tõdeda, et tänase päeva graafik tekitas segaseid tundeid - et teha Bali-Dili edasitagasi lend, tuli Makassaris ärgata kell 4 hommikul, reisijana läbitud lend Balile väljus kell 7 ning juba Dili suunas saime rattad maast lahti 10 paiku, et siis juba kell 14 seal samas tagasi olla ning oodata tagasilendu kodubaasi ning koju jõuda kell 20:00... Seega 16 tunnine tööpäev vähem kui nelja lennutunni nimel, kuid mida iganes! Bali oli üks sihtkohtadest, kus maandumata ma Indoneesiast poleks saanud lahkuda. Lisaks lend Ida-Timorisse, mis minu gümnaasiumipäevil alles sai iseseisva riigi staatuse ning vahtisime Rolpaga seda jaburat kohta geograafia tunnis kaardi pealt, uskumata et kumbki meist oma jala sinna tõstab...

Kuigi sain kirja järjekordsed linnukesed oma Indoneesia seikluses, ma sellist päeva rohkem korrata ei soovi. Pärast Bali mahakriipsutamist on siin riigis mul jäänud veel viimane eesmärk - läbida sukeldumiskoolitus ning suunduda Raja Ampati nimelisse paradiisi (maailma kõige mitmekesisema mereeluga koht) veealust imet nautima. Kui on minuga ühineda soovijaid, võtan kõik endaga hea meelega kaasa! Tulge veel külla... ehk on veel viimane võimalus selleks...

No comments:

Post a Comment