Friday, August 9, 2013

Kohalik küünekasvatamine, sulgpall ja paradiisisaar.

*   *   *

Räägin teile natukene kohalikust küünekasvatamisest.
Poodides on naistel/meestel pöidla või väikse sõrme küüs ülipikk. See pidavat näitama nende staatust ehk ta ei tee lihttööd (on rikkam ja intelligentsem) enda kätega - nt. põllutööd.

Kehtib rohkem meeste seas, aga oleme näinud ka naistel. Teised küüned on täiesti lühikesed ja koledad va see üks uhkus.

*   *   *

Oleme Märdiga varsti edukad sulgpalli sportlased ja julgeme rinda pista kohalike prohvidega. Ostsime endale 10 EUR eest sulgpalli komplekti - 2 reketit, kott ja 3 palli.
Esimene mäng oli paljulubav. Suutsime lausa 145 korda palli kukutamata mängida. Edasised mängud nii paljulubavad pole olnud. Nimetasin üks õhtu meid isegi hädapätakateks ja läksin pealekauba närvipeale ka veel, et nii halvasti mängisime - me ei suutnud isegi 20 korda korralikult toksida.

Pall on korralikult aga vatti saanud. Miks ta selline juust välja näeb? Võite ise vastuse valida:
A) Mängime päevas mitu tundi
B) Made on palli peale närvi läinud
C) Valame enda pinged palli peale välja
D) Kehvast materjalist

*   *   *
Vahel on tulnud ette, et leian ennast googeldamast pilte helesinisest veest, korallidest, heledast rannaliivast ja päikesest. Meie käisime täpselt sellises kohas.
Väljasõit hommikul kell 7.00 ja kell 8.00 sõit saarte suunas. Täpsemalt kutsutakse seda piirkond tuhandeks saareks. Paadisõit kestis ligikaudu 2 tundi. Küll alles hüppas vahel, et võttis kõhus täitsa keerama. Mingi hetk hakkasime nägema palju erinevaid saare tutsakaid.
Lõpuks kohale jõudes vajus suu lahti. Ma poleks uskunud, et näen kunagi nii läbipaistvat sinist vett ja erinevates toonides. See võttis sõnatuks.
Reisi maksumus oli 55 EUR nägu. Selle sees oli kohaleviimine, lõunasöök, 4 tundi kohapeal olemist ja tagasisõit.
Päike paistis, inimesed lihtsalt pikutasid toolide peal ja puhkasid. Mõnus rahu ja vaikus. Mina kõige suurem külmavares olin väga hea meelega vees ja ütlesin isegi, et see on soe! Kordagi ei tulnud veest välja sellepärast, et külm oleks hakanud, pigem hammustava kala pärast. Märt rääkis ka meduusidest ja muudest elukatest ja siis tuli mul hirm sisse ja enam ei snorgeldanud. Nautisin lihtsalt kohta ja päikest.
Raske on seda kõike sõnadesse panna. Vaadake parem ise:

Kui meile külla tulete, viime Teid sellistesse kohtadesse! Jääme ootama!