Friday, August 23, 2013

Made ja tema tahtejõud

Tervist, Märt siin. Mul oli just üks ülimalt mõnus õhtusöök tulemas - loomaliha kebab (1.9€) ning kõrval kaks väikest Carlsbergi (3€). Ootamatult sõi Made aga pool mu kebabi ära, selle otsa veel hunniku hommikusöögiks mõeldud kiivisid ning hotelli minibaarist paki küpsiseid. Hiljem avastasin Made enda peale arvutis pahandamast. Panen selle teksti kirja, mis ta arvutisse oli kirjutanud:

"Made, võta ennast kokku! Sul on punnid - LÕPETA MAGUSA SÖÖMINE. KASVATA TAHTEJÕUD TAGASI, LOLLPEA! Söö salateid, saad rohelist rohkem. Aktiivsusega oled vähemalt tubli ja pead vastu. Jõujunn.
Ma olen sinus väga pettunud hetkel. Loodetavasti oled häbis ja paras kah, et hammas valutab! Karistuseks! Loodetavasti lepime varsti ära, siis on kergem."

Vot nii on lood. Minul täitus täna siin hotellis üks kuu ning Madel saab see täis homme. Pole siis ime, kui nii hulluks lähed. Kes ikka suudaks taluda seda, kui päevast päeva elad 30-ne kraadises kuumuses, maja taga on lopsaka looduse keskel kaks basseini, kõik inimesed on sinu vastu ülimalt kenad, tuba tahetakse korrastada mitu korda päevas, pesu pestakse ka sinu eest ära, hommikusöök on rikkalik, lõuna- ja õhtusööki peab sööma restoranis, iga päev saab käia mitmekülgses jõusaalis, mängida sulgpalli, toksida tennist, pelada jalgpalli jne ning kõigele lisaks saab selle eest palka... me oleme vist ainsad eestlased, kes seda hetkel enam ei soovi :). Tahaks minna Balikpapani, teha ise süüa, koristada oma tuba, niita muru ja teha lõpuks ometi tööd. Kas keegi sooviks teha vahetust?
Oeh, vähemalt on mul õlle lõpp veel alles...

No comments:

Post a Comment